31 Mayıs 2010 Pazartesi

Jimmy Jump Top 5


Eurovision'da en güzel sahne şovu bence İspanya'nın şarkısı sırasında kendini sahneye atan Jimmy Jump'a aitti. Adam aslen spor müsabakalarında sahaya kendini atmasıyla meşhurdur. Ben de bu Katalan kardeşimizin kendini er meydanına attığı en güzel 5 anı sıralayım dedim. İşte Top 5:


Bir numara tabi ki budur. Adamımız Katalan ve koyu bir Barça taraftarı olduğundan Figo'ya tepkisini böyle koymuş ve en manidar blokesi böyle olmuştu. Euro 2004 finalinde Figo'ya salladı Barcelona bayrağını ve kale ağlarına koştu.


Adamımız 2007 yılında da El Clasico'ya dalmıştı. 3-3 biten maçta 45. dakikada maç 2-2'yken Oleguer'in kırmızı kartla atılmasına sinirlenen Jimmy sahaya dalıp topu kapıp tribünlere dikmişti. Güzel hareketti.


Zıplayan adamın ucu bize de 2008'de dokunmuştu. Almanya-Türkiye yarı final maçında maç 1-1'ken oyun onun yüzünden 2 dakika durmuştu. Semih'in surat komik. "Ulan ben de nöbetçiyim. Arada ben de dellenip böyle dalsam mı" der gibi.


Bunu canlı olarak izlemiştim ve gerçekten aklıma en çok kazınan anlardan biridir. 2009 Roland Garros finali. Söderling ve Federer karşı karşıya. Federer'in künyesinde Roland Garros şampiyonluğu henüz yok. Konsantrasyona en çok ihtiyacı olan maç. Tie-break'te adamımız atlıyor kum korta. Federercilerin şansına konsantrasyonu bozulan Söderling oluyor ve İsviçreli Fransa'da ilk kez mutlu sona ulaşıyor.


En tazesi de bu işte. Eurovision'da ikinci sırada sahne alan İspanya'nın performansı sırasında atlıyor Jimmy Jump sahneye. Sıkıcı geçen yarışmada en güzel sahne şovunu ortaya koyarak benden tam not alıyor. SMS yollama şansımız olsa kesin 4-5 mesaj yollardım Jimmy kardeşimize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder