19 Kasım 2009 Perşembe

"Neden böyle oynadğımızı gözden geçirmemiz gerekiyor"


İrlanda Futbol Federasyonu maçın tekrar oynanmasını istiyor. Fransa Futbol Federasyonu "olağan bir hakem hatası" diyor. Ortalık iyice karıştı. Henry'nin hırsız olmadığı bir gerçek. Karakter olarak Fransa Milli Takımı'nın mevcut kadrosunda son 10 senede kadroya çağrılan bütün oyuncular arasında fair play'e en çok riayet eden adam Henry'dir. Olaya bakmamız gereken taraf daha farklı olmalı diye düşünüyorum. Fransa Milli Takımı artık elle atılan bir gole muhtaç, sahada gol pozisyonu bulmaktan aciz ve oyuncuları zavallı konumunda. Bunun sebebi de blog kurulduğundan beri neredeyse her hafta belirttiğim Domenech problemi. Fransa turu öyle veya böyle atladı. Süper. Ancak Fransa'yı bu kadar itici bir görünüm içerisine sokan Domenech bugün, her zamankinden daha da fazla kovulmayı hak ediyor. Artık olan oldu. Dünya Kupası kuraları gelecek ay çekiliyor. Fransa başında Domenech olduğu sürece finale de çıkar kupayı da alır. Ancak biz Fransa'dan hiç zevk almayız. Sıkılırız, ağzımızı buruştururuz, küfür ederiz. Durumu Henry özetlesin: "Top havadayken elimle kontrol etmeyi düşünmedim. Top alçaldığı sırada topu yakalayamayacağımı, topun önümden geçip gideceğini fark ettim. Topu içeriye kesmeye yoğunlaşmıştım ve adrenalim en üst seviyedeydi. Ben de elimle topu indirdim ve kontrol edip Gallas'a çıkardım. Gol sevinci sırasında hala topu elimle kestiğimin farkında değildim. Sevinç bittiğinde itiraz eden İrlandalıları görünce olayı tekrar anımsadım ve kendime kızdım. Ancak olan olmuştu. Kötü oynayarak ve oyun kurallarına aykırı davranarak tur atladığımız için üzgünüm. Neden böyle oynadığımızı gözden geçirmemiz gerekiyor. İrlandalılardan tekrar özür dilerim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder