9 Kasım 2009 Pazartesi

Lyon-Marseille


3' Miralem Pjanic (1-0)
12' Souleymane Diawara (1-1)
15' Sidney Govou (2-1)
44' Benoît Cheyrou (2-2)
47' Bakari Kone (2-3)
80' Brandao (2-4)
84' Lisandro Lopez (3-4)
86' Lisandro Lopez (4-4)
89' Michel Bastos (5-4)
90' Stephane M'Bia (5-5)

Film gibi. Fransa'da haftanın maçı işte böyle geçti. 1957 yılından beri Ligue 1'de ilk kez bir maç 5-5 bitiyor. 80'de 4-2 mağlup durumda olan Lyon, 89'da 5-4 öndeydi. Şaka gibi bir maç. Maçtan sonra iki hocanın söyledikleri her şeyi anlatıyor:

Claude Puel (Lyon): "Bir ara gözlerimi kapattım ve tanrıya bu maçın bitmemesi için yalvardım. Lisandro durumu eşitliğe getirdiğinde Joel Bats'ı (Lyon'un kaleci antrenörü) yerden 2 metre yükseklikte çığlık atarken gördüm.. 52 yaşındaki bir insanı 2 metre yukarıya ne zıplatır? Biri bana bunu açıklasın"

Didier Deschamps (Marsilya): "Maçtan önce birisi yanıma gelip, 'Deplasmanda Lyon'a 5 atacaksınız ancak 3 puan alamayacaksınız' deseydi ona 'Beni bu kabustan uyandırın' derdim"

Cris (Solda), Bakari Kone'nin golünü engelleyemedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder