26 Temmuz 2009 Pazar

Adebayor ilk maçına çıktı


Bu sene Manchester City yaptığı transferlerle gündemden bir türlü düşmüyor. Carlos Tevez'i Manchester'in 'karanlık tarafına' getirdikten sonra Arsenal'in ele avuca sığmayan 'tek' forveti Emmanuel Adebaoyor'u da kadrolarına kattılar.. Ben Arsene Wenger'in Adebayor'u satabilme ihtimaline bile inanmıyordu. Bu transfer söz konusu oldu, "olmaz" dedim, anlaştı dediler, "yalan" dedim, imzayı attı-formayı giydi dediler, "fotoşop" dedim. En sonunda dün Manchester City'nin Güney Afrika'daki hazırlık kampı çerçevesinde düzenlenen Vodacom Challenge turnuvasını izlerken City'nin Kaizer Chiefs'e 1-0 mağlup olduğu maçta, Vuvuzela sesleri arasında gördüm onu.. Bir Gunner olarak daha fazla diretmemin gereği yok.. O artık orada.. Üzülmemek elde değil..
Bu arada bu konuyla ilgili enteresan bir not, Manchester City'nin şu andaki forvet hattı:
Emmanuel Adebayor, Valeri Bojinov, Craig Bellamy, Carlos Tevez, Benjani Mwaruwari, Ched Evans, Felipe Caicedo, Jo, Robinho, Roque Santa Cruz! Biraz rekabet var sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder